Simelwelt Kızlar merhaba bebeğime henüz araba almış değilim aklımda elele alroad2 modeli var ama yaşadığım şehirde bu mağza bugünde kraft oslo baktım sizin fikriniz nedir ?
Burcinisp88 Simelwelt benim arkadasım eleleyi kullanıyor cok memnun. Benimde itmişliğim var arabayı. Sürmesi gayet kolay