Merhaba güzel anneler..20 haftalık hamileyim 3-4 gecedir kollarımın uyuşmasından uyuyamıyorum normal yatış şekliyle değil de oturarak uyumaya çalışıyorum onda da verimli bir uykum olmuyor. Günlerdir uykusuzum..Aşırı derecede rahatsız edici olmaya başladı..başına gelen bi çözüm bulan oldu mu bir öneriniz var mı ya da bu konuda ? Şimdiden çok teşekkür ederim🥰