Ikrasertap3636 Öncelikle geçmiş olsun takdiri ilahi böyleymiş.Vücut sagliksiz gebeligi otomatik disari atiyor.Bendecbu sene 20.mart ta düsük yaptim üc gün kanama sürdü ve onu adet günü olarak hesap yaptim ve ve ayni ay hic adet olmadan hamile kaldim.Annem demistiki düsügün bir ayagi icerde kalir zamaninda o da öyle hamile olmus ve bendede öyle oldu Eger cocuk istiorsan hic ara verme.