Sivasss Histeroskopi Laparoskopi olduktan sonra hamile kalan varmı 1 cm polip vardı aldırdım benim gibi olanlar deneyimleriniz yazın
Ozge3747 Sivasss perde ameliyatı oldum laparoskopi hşstereskopiyle. Tüp bebekle hamile kaldım ama sizin başka sıkıntınız yoksa ve yapışıklık olmadıysa hamile kalabilirsiniz bence
Sivasss Ozge3747 Ben doğuştan tek böbrek çift rahimliyim polip Vardı aldırdım geçen ay kalırmıyım bilmiyorum