Kızlar selamlar 33+5 de kızçeme hamileyim son haftalarımda zorlanmaya başladım karnımın alt kısmına toplanıyor ve nefesim kesiliyor belime ağrı giriyor yemek yaparken falan kitleniyorum sancı nasıl bilmiyorum yaşadığım sancı mı ney onu da anlamıyorum sizce ben ne yaşıyorum çok zorluyor beni 🥺