Minaliy Kızlar doktor klomenden önce Hsg çekelim tüpler tıkalıysa açılır dedi ama ben ilk önce klomen deneyip olmazsa 2. Ayda hsg istiyorum. Hsg den biraz korkuyorum açıkçası. Siz nasıl yaptırdınız ?
Fatma7666 Minaliy bende korkuyorum 🙄ama anestizilisi varmış ilaçlı ondan çektirdi arkadaşım bayılıyormuşsunuz uyanınca sonuç alinize ulaşıyomuş 🤣diğeri acıyıyomuş haberiniz olsun 😒
Betulmtn Minaliy ben anestezili yaptırdım çok rahat oldu hiç korkmayın. Bence ilaçtan önce yaptırın. Boşuna hormon yüklemesi yapmayın vucudunuza
ballisiyavrum Minaliy canm bende iki ay klomen kullandım hsg çekilmemiştim tüp bebepe geçince çektirdim.anestezi almadım çoğu kişi kolay gerek yok dedi ama bekadar agrı acı çektiğimi bir Allah bşr ben biliyorum kesinlikle anestezi al derm
Beety26 Fatma7666 ben mayista cektridim zaten acik idi bende. Her iki tupum ben anestezili yaotirdim hicc agri falan olmadi uyandiktan sonra hic sanki hic cektirmemis gibiydim
Zeynep5353 Minaliy sen nerde oturuyosun ben 2 keree çektirdim acimiyo ole aman aman bi aci dwgil canım
Betulmtn Maviderler normal adet tarihinde oldum regl. Ama hamilelik olmadı malesef. Geçen ay ilaç ve iğne ile hamile kaldım. O da kimyasal gebelik çıktı
sarisu1 Minaliy beş dk sürdü bende de klomenden önce hsg istemişti tıkalıysa boşuna ilaç denemeyelim demişti ne ağrı hissettim ne acı alttan muayene gibi . yolladığı sıvıyı şuan sıvı yolluyorum demeseydi anlamazdım bile