Ilaydakose Kaçıncı haftaya kadar bebeklerimizin dönmesi gerekiyor benim 29 haftalık bebeğim makat gelişli denildi de normal doğum planlamıştım hep değişir mi?
FeriDEniz Ilaydakose 28. Haftada Doğum pozisyonunu almamıştı. Yarın 32 olacağız. Bütün aldığını öğrendik. Sıkmayın canınızı daha vakti var
bilges Ilaydakose bende sezeryan düşünüyorum aksine benımkı 22 den beri baş asagı 30 haftamdayım bugün kontrolün vardı yine baş aşagı😞😒
BegmkbraKansiz Ilaydakose 32 hafta sonundayım 15 gün önce dönnemişti hatta doktor bi ayağı kıvrık diznini üstünde zor döner kilolu bide demişti ama 32 haftada dönmüş bariz döndüğünü anladım ben 😊😊 umudunu kaybetme
deletedmom351 Ilaydakose Değişir belli olmaz benim 30. Haftada döndü. Senin zamanın daha var her an dönebilir.
bilges Ilaydakose o kadar bilgiye sahıp degılım de ben korktuğum için sezeryan istıyorum ya baş aşagı olunca kendı kendıme sıkıntı yapıyorum 😁😁
BegmkbraKansiz bilges bende çok istedim sezaryan sönmesin diye dua ettim ama dönmüş velet 🙁 nasıl doğurcam hep aklımda
momtobee bilges doktorum sezaryen ameliyatı için de vajinal Doğum için de istediğimiz pozisyon baş geliştir dedi. Döndüğünü gördüğünde sevindi kendisi hatta. Siz de sevinmelisiniz yani bu duruma🙂
Esa Ilaydakose daha döner canım benim 30. Haftada dönmüştü. Normal doğum istiyorsan baş aşağı olması lazım ama baş aşağı olsa bile sezaryen olabilirsin özelde isteğe bağlı olarak devletler mecbur kalınmadigi sürece sezaryen yapmıyor
kubrafatih28 28.haftamda döndü benim bebeğim. Bidaha makat gelişene dönmesin diye dua ediyorum. En sağlıklı olanı normal doğum.