Kaderkurtbey hamilelik reflüsü canım benim de oluyor. Bebek büyüdüğü için mideye baskı yapıyor ,yediklerimizin asidi mideden taşıyor ve boğazda yanmaya sebep oluyor. Doktorum ilk başlarda rennie tablet vermişti iyi geliyordu ama bebek büyüdükçe yeterli gelmemeye başladı şimdi pronat şurup kullanıyorum dünya varmış kurtuldum. Olacağını hissettiğimde 1 kaşık içiyorum saatlerce rahatım. Soğuk süt ve maden suyu da iyi geliyor ama geçici çözümler bunlar ben çareyi pronatta buldum😊