Semrafiratgokbudak
Bende aynı yerden yaptırdım hem modelleri hemde kalitesi çok güzel ve guzel günlerde giydirirz inşallah 🤲 bisey sormak istiyorum ilk doğunca takımımı giydirceksiniz yoksa başka takım mi giydireceksiniz biz doğum fotoğrafçısı tuttuk ne yapsam karar veremedim