Merhaba arkadaşlar benim bebeğimde yaklaşık 2-3 haftadır kilo alımı yavaşlaması var sebebini bilmiyoruz çünkü kalp atımı ve kan akışı vs gayet iyi sancımda çıkmıyor 37+3 üm şuan bebeğin kilosu 2700-2800 arası denildi. Doktorumla doğum şeklimi konuştuğumuz da bebeğin zayıf olmasından kaynaklı normal olamayacağını sezeryan gibi göründüğünü söyledi ama bu bana mantıksız geldi . Başına böyle bir şey gelip normal doğum yapan var mı yada bebeğe kilo aldırmak için ne yapabilirim deneyimlerinizi paylaşır mısınız