Arkadaşlar bugün covid testim pozitif cıktı. Ve bebeğinin iki hafta gelişim geriliği olduğu için doktor her hafta mutlaka geleceksin demişti haftaya çarşamba çağırdı hatta. Ben şimdi karantinada olucam kontrole gidemeyecek miyim dahada önemlisi bebeğime bi zararı olur mu bi virüsün 34 haftalığız lütfen yazin