Endişe etmeyin geçicek inşallah bendede var idi 17 haftalıkken doktor söyledi ama kendiliğinden kayboluyor demişdi öylede oldu çok şükür 22 haftalığında ayrıntılıda hiç bişey kalmamıştı artık kaybolmuşdu inşallah sizinde öyle olucak çok sık rastlanan bi durummuş bende korkmuşdum şükür iyiyiz şimdi 34 haftalığız az kaldı kavuşmamıza inşallah sağ salim herkes kovuşsun bebeyine 🙏🙏🙏