Canan-serayecrin35 Ortala bir aydır nefes darlığı yaşıyorum çarpıntı ve neredeyse hiç uykum yok geceler çok zor geçiyor çok uykum var ama yatamıyorum 23 haftalık hamileyim pasiflora şurup verdi doktorum ama faydası yok benim gibi olan varmı?
Tugbanur_19 Canan-serayecrin35 ben 36. Haftamdaym bnde halâ oluyo doktoruma sordum bebek büyüdükce yukarı doğru da alan oluşturuyo o yüzden oluyo normal demişti nefes egzersizi önermşti burnundan nefesinizi iyice alın karnın şişene kadr dedi 2 sn içinizde tutun sonra nefesin yarısını aģızdan verin birazını 2 sn daha durun diğer yarısını verin rahatlarsınz demişti. Yani 1 nefesi keserek 2 kez vercez 2 sn arayla.ama uykusuzluğa çözüm bulamadm gecem uyanık geçiyo uyuyamıyorum