emzirme sütyeni veya atleti alabilirsin, ben atlet almayı tercih ettim çünkü aralıkta doğum inşallah. her türlü içime atlet giyeceğim için kolaylık olsun dedim 2 tane aldım.❤️ doğum sonrası evde giymek için kendine birşeyler alabilirsin, pijamalarla geçirmeyelim günümüzü evde, biraz modumuz yükselsin😁❤️ bebişe çorap al canım, belki aldın yazmayı unuttun bilmiyorum. birde şu ebebekte omuz örtüleri var, gaz çıkarırken baya işe yarıyormuş aklında olsun 2li satılıyorlardı. Yelek alabilirsin, hem örgü hemde penye tarzı olabilir ikisinin de yeri ayrı. Aynı şekilde hırka. Bir de böyle yenidoğan kruvaze çok ince içlik gibi üstler var. İncecik. Onlar da lazım oluyormuş ilk zamanlar. Şimdilik aklıma gelenler bunlar ❤️