Bende 6 haftalığım şuan iki hafta önce çok kanamam oldu acile gittim düşük tehlikesi var dedi ilaç verdi iş yapmıyorum yatıyorum biraz kalksam yine geliyor doktora gitsin ilaç verir kanamaya iyi geliyor birde cok hareket etmesin inşallah düşük olmamıştır