Sirvanaydiner ben gecen sene kasim (gebelik oncesi) gibi dr tavsiyesi ile decavit kullanmaya basladim memnundum, oyle istah acmasi falan da olmadi. Ama gebeligimin 2. Ayindan sonra nedense mide bulantimi arttirdigini fark ettim ve dr ma danistim, degisen hormonlar nedeniyle boyle bir durum olusturabilir dedi ve previte gectik. Bu ilacta kokuyor ve midem kalkiyor bazen ama gece yatarken icerek dengelemeye calisiyorum. Acikcasi icmeye mecburum cunku koku hassasiyetim, istahsizligim ve bulantilarim nedeniyle pek saglikli beslenemiyorum 🤔