Mina01 58_58guzel nedenini bilmiyorum ama doktora sordum bana normal dedi 34+1 bazen gün içinde çok toplanıyor canım felaket yanıyor sonra bir bakıyorum dedim yirtilmis😂😂
Hazalveannesi 58_58guzel😖bizde aynıyız öyle sertki karnım yürüyemiyorum neredeyse 32 haftalik olduk bi doğuraydik🤗hayırlısıyla gece leri uyku yok😫😫😫
Asenadgdvrn80 58_58guzel kasılma oluyor bu demek oluyor ki içsel sancın gerçekleşiyor doktoruna soyle
18oznur Mina01 cpk sertlesmesi kasilmalarmis doktorum ole demisti. Surekli kasilma halinde benimkide zayif olduğum.icin o yuzden canin cok yaniyodur dedi bebegin hareketlerini surekli hissettigin icin dedi
58_58guzel 18oznur Hazalveannesi inşallah bi sıkıntı olmadan doğurursak birde daha düşünce kalmıycak 😁😁
Mina01 18oznur valla bilmiyorum ama gün içinde bazen 10 kere olduğu oluyor öyle sertleşme şeklinde doktor 1saatte 4kere olursa gel dedi normal dedi yalancı sanci dedi 🤗ilk olunca bilmiyoruz ki
civcivimm_ Benimde sürekli oluyordu canim doktor iğne verdi hafta da 1 vuruyorum iğne sayesinde eskisi gibi deil iyi gelio