Arkadaşlar afedersiniz mahrem bi konu ama dünden beri altta vajinanın sağ tarafındaki kemik yani bacağın başladığı yerdeki kemik iki gündür ağrıyor ve ağrısı zonklama gibi böyle yürüdükçe artıyor ve ağrının başlama nedeni bi 10 dakikalık yürüdükten sonra başlıyor anlayamadım kemiğimde bi sıkıntı mı var şimdiye kadar hiç olmamıştı korktum işe de gidiyorum yürümekte sıkıntı çekiyorum buarada 6+5 haftalığım. Bu haftalarda normal mi bu tarz bi ağrı arkadaşlar acaba?