arkadaşlar bugün sol alt karnımda bir batma var. Anlamadım neden ama çok batıyor ağrı gibi gelip geçici değil ama bişey batar şeklinde bir ağrı. çok evham yaptım sizce normal mi bu 11. haftadayım. Yaşayan var mı bunu ilk hamileliğim tecrübem hiç yok :(