ayseozi40 Kizlar cok mutluyum dün geceden beri hic uyumadim cok heycanliydim bugün kontrolüm vardı ve cinsiyetimizi öğrendik kızım olacağını söyledi doktor ama haftaya yine bakmam lazım dedi. Kız bebek kendisini belli etmezmiş pek doğrumu?
Neslihan1903 ayseozi40 11+6 da öğrendim kız olacağını 18 haftalık oldum kızım olacak 🤗 perinatolog söylediyse kesindir
Tugbaslan3458 ayseozi40 16. Haftada öğrendim kızım olacağını suan 21 haftaligiz ve değişmedi detayli ultrasonda da baktrdim kesin kız olduğunu söylediler . Kendisini gostermemsi utangaç olmasi vs seyler bende tutmadı şahsen kıpır kıpır gayet kolay bi sekilde de cinsiyetini gosterdi galiba bizim ki utangaç degil 😁😁🤦🏻♀️🤦🏻♀️
19231923 ayseozi40 banada 20.haftam da kız dendi ayrıntılı da erkek çıktı o zamana kadar da hiç göstermemişti herkes kesin kız demişti😂
Ebru1520 Kac haftaliksiniz Bende yarin gitcem doktora bakalim göstercek mi 14+3 haftalik hamileyim Bende
ayseozi40 Neslihan1903 bende ozmn bakmadilar 16 da söylerm dedi bende randevuyu anca 17 haftalikken buldm bugun söyledi iste kiz gibi görüyorum dedi
ExpatMom ayseozi40 17 haftalıkken pek yanılma olmaz, artık üreme organı bariz belirgin oluyor, biz de aynı haftada pipiyi açık net görmüştük 😊
Busra1606 Tugbaslan3458 canım sol kasıkların da bi hataketlenme oluyor muydu kızda olur diyorlar da merak ettim
ayseozi40 ExpatMom evet öylede gittigim hastanenin ultrasyonu cok kötü net degil malesef onun icin tam göremedi galiba kiz gibi dedi. Umarim degsmez karari
ayseozi40 Ebru1520 bende avusturyada yasiyordum 20 sene avusturya viyanada yasadim ve bizim orda vardi özel
Tugbaslan3458 Busra1606 sol kasigimda nadir hissediyorum da genellikle yeri sağda bizimkinin orda atyo hep orda hissediyorum sertlesip toplaniyo
ayseozi40 19231923 ya ne kadar kötü bir histir kesin kiz diyorlar kiz bekliyorsun sonra erkek cikiyo🤦♀️