Kızlar geçtiğimiz Şubat ayında kürtaj oldum ve hamile kalamıyordum. Hamile kalmayı çok istiyorudum. Geçen ay ekimde hormon testi yaptırdım hersey normal sadece prolaktin(süt hormonu) yüksek çıktı 32.47 olarak. Doktor ilaç verdi kullandım ve bu ay hormon testine tekrar gidecektim ve diğer ay hamile kalmak için herseyi özenle takip edip yapacaktım.asker eşiyim izne bile çıktım orda da hiç bişey farketmedim. Evimize döndük adetim olmadı yazın ki izin dönüşü 5 gün gecikme oldu öyle olacak sandım. Sonra dün sabah uyandım vücudumu dinledim göğüslerim çok ağırlaşmış ve uçları çok acıyordu. Testi aldım yapmak için daha önce çok negatif gördüğüm için çok korkuyordum. Ama testi yaptım ve sonra gözlerime inanamadım. Çift çizgi banyoda oturdum sevinçten ağladım inanmadım. Sonra eşime haber verdim o da çok şaşkındı ama çok sevindik. Kan testi yaptırdık ve hamileyim gerçekten hala inanmıyorum hamile olduğuma. Sürekli eşime gerçek demi diyorum☺️ Çook şükür rabbime bana da nasip oldu tekrardan hamile olmak. İnşallah bu defa bebeğimi kucağıma sağlıkla hayırlısıyla alırım.🥰😍