Ebruuka tabiki en iyisini doktorunuz bilir ama benimde 30. haftadan sonra başlamıştı sol tarafımda boşluk diye tabir ettiğimiz yerin orda sanki kaburgalarimdan biri ayrılmış etime batıyor gibi bir ağrıydı doktorum bebeğim pozisyonuyla alakalı olduğunu söyledi aslında büyüklerimizin dediği gibi pozisyonu yan olduğu için o tarafa baskı yapıp kendi alanını rahatlatmaya çalışıyormuş sıpa 😊🙈 ayakta çok kalmak aynı pozisyonda surekli oturmak yada uzanmak olumsuz etkiler demişti doktorum