Busra1304 bence kürleri bırakın be hiç denemeyin derim ben öle şeylere pek aldırış etmiyorum olacağı varsada belki kürler sayesinde kendinize zarar verebilirsiniz , doktora gidin kontrollerinizi olun eşin ve sen ondan sonra da rabbime bırakın birde korunmadan 1 sene sonra felan anca vucut alışır tabi bu herkeste değişiklik gösterebilir , ben siprail ile korunuyordum korunmayı bıraktıktan tam 6 ay sonra hamile kaldım inşallah olur cnm rabbim gönül muradını versin 🌸