Kızlar selam hepinizeee
Dün kontrolüm vardı bugün 37+4 olduk doktorum şeker riskinden ve genetikten dolayı bebeğimin 3 hafta önde olduğunu daha önce söylemişti. Simdi haftaya tekrar kontrolüm var ve 4 kilo üstüne çıkma ihtimali var. Eğer 4 kilo üstune çıkarsa normal doğum ihtimali kalmaz dedi. Dün çatı muayenesi oldum çatın müsait dedi. O yüzden ne kadar erken doğum yaparsan faydana dedi. Şuan doğum pozisyonunu almış ama henüz kanala girmemis 1 hafta içinde kanala girmesi lazım dedi ve egzersizler yürüyüşler önerdi. Onun dışında ekstra olarak neler yapabilirim bebeğimin kanala girmesi için tecrübelerinize ihtiyacım var 🌺