Dilekmutlu61- bende bu hafta doktorla konuştum. O sordu daha doğrusu nasıl doğum yapmak istersiniz diye. Bende hiç düşünmediğim için 2. Çocuk da düşünürüm ben, sezeryan rahmi etkileyebilir belki normale yanaşırım büyük ihtimalle dedim. Oda 2. çocuk için normal doğum daha riskli olabilir rahim aşağı iniyor sonuçta dedi. Sezeryan daha iyi olur sizin durum için, en az 2 yıl çocuk yapmanızı önermiyorum, çalışıyorsunuz da aynı zamanda dedi. ( doğumumu o yapmicak, bunu biliyor, bi kazancı olmaz yani) o yüzden tecrübeli annelere de sormak istedim. Çevrenizde falan da varsa, doktorunuz mu sezeryan önerdi size