MuhAnne kimse olmuyo esinden yada annenden baska ona bakarsan ben 11 de dogum yaptim geceye kadar altsiz durdum gelenn gecen hep alttan bakti kanamaya sondaya vs . Sadece ustunu giydiriyolar, kaldirip gezdiriyolar altsiz😊 geceligi giydim sabah 10da da taburcu oldum . O pijamayi serumla falan lavaboda cok zor oluyor cekelemek . Tercih meselesi canim.