esilemerveker 6464 evet kan verdim hatta ilk defa mı geliyorsun dedi bende evet dedim devamlı gelcek misin dedi bende evet dedim diğer kan değerlerine de bakalım dedi 6 tüp kan alındı benden. İkili tarama da kan alınıyor diye biliyorum
SenaUysal Gizememir08 içeri yalnızca anneler alınıyor. Hastane o yüzden hiç kalabalık olmuyor ve herkez oldukça dikkat ediyor. Ben çok diken üstündeyim normalde ama hastane oldukça hoşuma gitti.
ysfali06 Lebis6 ben şuan 21 haftalığım kbul ederler mi acaba. Bide muayene ve Doğum ücretleri ne kadar acaba
Lebis6 ysfali06 ben özel kısmına gitmiyorum canım polikinliğe gidiyorum bir ücret ödemiyorum ama bildiğim kadarıyla polikinlik tarafı en baştan takipli alıyor 21 haftalık kabul etmeyebilir bide hocaların baktığı paralı kısım var onunla ilgili de bi bilgim yok malesef
Minikaninannesi MeryKCR canım merhaba randevu sorunu var olduğunu duydum birde belirli bi doktor mu giriyor acaba
MeryKCR Minikaninannesi ilk randevuyu alması zor diye duymuştum ama ben kolay aldım dosyanızı açtıktan sonra her muayeneden sonra randevu veriliyor. Hayır belirli bir doktor yok. Siz kaç haftaliksiniz
Minikaninannesi MeryKCR 4 haftaligim canım şimdiden doktor ve hastane bulmaya çalışıyorum ilerde zorluk yaşamamak için acaba arayıp mı randevu aldınız yoksa internet üzerinden mi
MeryKCR Minikaninannesi hastane belli bir haftadan sonra kabul etmiyor ama daha seninki çok yeni sorun olmaz . Sabah 8de hastanenin sitesinden kontrol et randevu öyle kolay alınıyor her sabah dene şansını. Ama illaki 8.00da açmış ol yoksa hemen bitiyor