Hikayem öncelikle umarım bebek sahibi olmaya calisanlara umut olur. 4 yıllık evliyz bn de polikistik over tüplerin biri tıkanık, eşimde sperm şekil bozukluğu olduğunu 2 yıl uğraşıp bebek sahibi olamayınca öğrendik. Sonunda tup bebk merkezine başvurduk ve 6 tane embriyomuz donduruldu. İlk transfer yapıldı ama tutmadı. 2. Transfer olmadan önce tüplerdeki tıkanıklık tutunmayı zorlastirdigi için laporoskopi histereskopi oldum ve bu sefer pozitif sonuç aldık. 16. Haftada aşırı ateş öksürük kanama ile hastaneye yatırıldim hayatı tehlikem oluştuğu için bebeği normal doğumla aldılar.Tuberkuloz teşhisi konuldu.6 ay ilaç tedavisi gördüm her hafta veremsavas a gidiyordum. Kendimizi tekrar hazır hissedince 3. Transferi yaptırdık ve bunca zorluktan sonra aşırı kolay geçen 39 haftalık bir hamilelik gecirdim. Doğru dürüst midem bile bulanmadi. Öğretmen olduğum için bu korona sürecinde okullar da kapandı ve 5 haftaliktan itibaren evde çalışmadan bir hamilelik geçirdim.Yani bebegimi kaybetmeme sebep olan bir hastalıktan sonra dünyayı etkisi altına alan hastalık resmen bana kolaylik sağlamış oldu.Her zorluktan sonra bir kolaylık geliyormuş gerçekten. Bir hafta önce sezeryan ile doğum yaptım Allah herkese kolaylık versin sağlıkla sizi de kavuştursun.Bebek sahibi olmak isteyenler de şu an sıkıntıdaysanız gelecek güzel günlere hazirlaniyorsunuz unutmayın 🤗😍