Dytanne Gebeliğin ilk aylarında oluyor diye biliyorum. Ben şu an 13 haftadayım bende hala halsizlik devam ediyor malesef yapacak bişey yok 😪
Ravza Ayy bende aynıyım kızlar ya hiç bisey yapmak istemiyorum günün nerdeyse 17saatini uyuyarak geçiriyorum bu halsizlik uyku hali nasıl geçecek bilmiyorum 😔
Ezgiii Ravza ben daha once anladigim kadariyla hic halsizlik yasamamsm esime cok hissizm.diyorm hissizlik ne ya diyo halsizlik gibi degil sanki benimki hissizlik yani