Arzumalbayrak Hanımlar merhaba ilk gebeliğimdeyim 21+1im ama kızımın hala hareketlerini hissetmiyorum bu aylarda hissedersin demişlerdi normal mi sizce ?
SNM1idil Arzumalbayrak ilkinde geç hissediliyor zaten merak etmeyin cok endişelenirseniz de doktora gidin kalp atışına baksın. 1. Gebeliğimde 20. haftanın sonunda hissetmiştim ben de, kiloluysanız daha geç hissediliyor,
HamideY Arzumalbayrak telaş yapma canım. Daha hissedersin. Duymussundur ilk çocuklarda daha geç hissedermişiz hareketleri. Ben de 23-24. Haftamda azar azar hissediyodum. Boyle sanki kucuk baloncuklar patliyomus hissiyle basliyo. Sonra kemikleri güçlendikçe daha belirgin hissedersin. En son ne zaman doktor kontrolune gitmiştin?. Ultrasonda hareketlerini gördüysen sıkıntı yapma. ☺️
Sevdakocccc Benim doktorum 24.haftaya kadar hissetmemen normal ilk gebeliklerde demişti.Benim arkadaşım 24.haftalarda hissetmeye başlamıştı Hiç korkmayın Rabbim evladınıza sağlık sıhhat versin🥰