MihricanA Arkadaslar az once doktorun yanından çıktım 32 hafta olmasi gerekirken 33 hafta göründü ultrasonda nstye girdim bekliyorum simdi doktor bisey de söylemedi. Tehlikeli bir durum mudur bu?
Ebrugur2019 MihricanA canım tehlikeli bir durum yok korkmana gerek yok benim oğlumda 10 gün önden gidiyor
Heyecandorukta MihricanA Normal birşey o, baştan beri doktorum bana 1 hafta öndesin bebek iyi diyordu, 27. Haftadayım doktor 28 gibi konuşuyor, ayrıntılıda da 1 hafta ileride göründü. Daha fazla olsa risk sayılabilirdi ama 1 hafta normalmiş öyle söylemişti bana Dr
MihricanA Ebrugur2019 Bende korktum doktor bisey demeden nstye gonderince simdi cekiliyor ama ben korkuyla bekliyorum tabi doktor biraz iri gördüm dedi
ebrarecem Gelişimi beslenmesi iyi bir bebek :) nstye göndermesinin sebebi haftasını ileri attığı için sancı durumunu öğrenmesi kötü birşey yok tabi
Attent MihricanA evet bende d vitamini kulanıyorum ekmeğe 5 damla damlatiyorum öyle alıyorum eğer 2 hafta onden veya 2 hafta geriden bebek gelirse sorun ama 1 hafta gayet normal dio doktorlar