Neden şimdi başladı bilmiyorum ama karnımda resmen yırtılmanın acısını yaşıyorum kaşınıyor acıyor, büyüdü büyüyeceği kadar üstelik 4. Hamileliğim.Benim gibi olanlar varmı? Bide hala doğmadı, 4. Çocukta bazı geceler psikolojik olarak uyuyamıyorum bel ağrısı çekiyorum gerçekmi yolsa psikolojik olarakmı ağrıyor bilmiyorum, sabah doğuma gidecek gibi hazırlanıp boş çıkıyor uyumadığım la kalıyorum. İlk üç hamilelik ye bunları hiç yaşamadım, galiba çevremdeki herkes doğum yaptı onun etkisi.🤷♀️🤷♀️🤷♀️🤷♀️