hayat_00 Arkadaşlar 6 gün önce beta 30 bugün 6.gun 470 olmuş regl gecikmesi 11 gün sağlık ocağı daha fazla.artis olması gerekiyordu dedi yani ne demek ki bu ya bilen var mı böyle bir şey yaşayan var mı ?
34_21_23 hayat_00 bence güzel artmış neden öyle söylemiş ki. Bak kendin hesapla bir gün arayla iki kat artacak şekilde üstüne koy 6 gün hesapla..
sevimlieyuboglu61 hayat_00 bhcg kişiye göre değişiyor değeriniz güzel artmış . Sağlık ocağında yanlış bilgi vermişler Tabiki kese kalp atışı duyana kadar temkinli bekelemkte fayda var siz canınızı sıkmayın❣️
nurdane3504 hayat_00 her iki günde bi iki katı diye kendiniz de hesap edebilirsiniz illa şu olacak diye bişey de yok herkesin bünyesi farklı kimi keseyi 4 haftada görür kimi 6da öyle düşünün mesela
hayat_00 34_21_23 canım son regl döneminde göre 1000 falan olması gerekiyormus bilmiyorum neden öyle söyledi
34_21_23 hayat_00 öyle bi kural olduğunu zannetmiyorum. Bu zamanlar biraz zor geçer ama biraz sabret binlere gelsin keseni görürsün inşallah🙏🏻