Kizlar 39+1 olduk dun kontrolum vardi doktor eger haftaya carsambaya kadar doguramazsan sana suni sanci verecem oda etki etmezse sezeryana alacam dedi bende suni istemiyorum 6 gun daha bekliyecem eger gelmezse sezeryan olmayi düşünüyorum bi fikriniz varmi bu arada ilk dogumum olacak😇