Bir doktora git derim nst açılma falan varmı baksınlar ne olur ne olmaz Doğum yaklaştıysa Doğum sancısı atıyorum yarım saat arayla gelir 10-15 saniye sürer daha yakınsa Doğum bu süre azalır mesela 10 dakikada bire düşer takip et ama yine doktora gözük ☺️Sağlıkla gelsin kız bebiş ise erken gelmesi normal tabii