26+5 gunluk hamileyim. 2 gun önce Ayin 17sinde gittiğim doktor hersey yolunda dedi özellikle suyunu sordum normal dedi. Bugün gittigim doktor suyun fazla olduğunu usgye girmem gerektiğini soyledi. Hangisine inanayim bilemedim . Su fazlaligi olup sorun yasayan var mı?