Bende 24 haftamdan beri kullanıyorum. Şuan 33+4üm. Günde vajinal 3 doz 200lük progestan hap ve progestan 50 mg günlük iğne oldum. 30. Haftamdan sonra haftalık proluton iğne ve 3 doz 200lük progestan hap kullandım. 33. Haftamdan 35. Haftama kadar günde 2 doz hala indirdik proluton iğne de haftada bir devam. 35ten sonra artık ilacı keşide inşallah. Sürekli dinleniyorum ama. Oturma pozisyonunu unuttum nerdeyse, yürümek çok az, bacaklarım uyuşunca ancak yürüyorum. Doktorun ne dediyse aynısını yap. Akciğer geliştirici 24. Haftamda 2 doz olmuştum. Çünkü kanamam oldu ve 4 gün yatışım verilmişti.