Gizemmmmmmkync Kızlar dün transferimi oldum biliyorum belirti için çok erken ama sizin belirtileriniz nelerdi 😍
Elbet-birgun-kavusacagiz Gizemmmmmmkync canm beni yanlis anlama ama cok fazla kurcalama 😊 hatta test gununu kadar buraya girmemeye calis aklina cok getirme 😊
Nuray23 Gizemmmmmmkync canim hic anlamadigim bisey ama postunu gorunce bi girip yaziyim diye icimden geldi. Allahim insallah en hayirli zamanda nasip eder. Guzel haberi alirsin insallah🤗 streslenme tamam mi sabirla bekle 😊 sana tutundugu zaman anne ben burdayim diye bi yerden belli eder insallahh..
Sinem-b Gizemmmmmmkync Benim sadece bel ve kasık ağrım oluyordu zaman zaman. Ama daha dün olmuş transferiniz, belirti için çok erken. Doktorunuzun verdiği ilaçları saatinde alın, test gününü bekleyin. Hayırlı sonuçlar alırsınız inşallah. 🙏
Gizemmmmmmkync Elbet-birgun-kavusacagiz evet çok doğru söylüyorsun ama çok meraklıyım nasıl günler geçecek bilmiyorum hahah
Nuray23 Mizgin2020 hamileyim 18+5im😊 darisi sana insallah. Gercekten streslenmemen lazim bu cok onemli. Olacagi varsa olacak zaten hic merak etme. Allahin izniyle. Saglikli olsun hayirlisi olsun.
Mizgin2020 Nuray23 postun sahibi ben değilim sadece yorum yaptım ben bu ay Letrasan hap kullandım adetim ayın 24 u test faln yapmadım zamana bıraktım valahi
Ozayy Gizemmmmmmkync evet dayanamayıp 8. Günde idrar testi yaptım silik çıkmıştı sonra 12. Güne kadar her gün idrar testi yaptım gittikçe çizgi belirli olmaya başladı sonrada kan testi pozitif 🧿💃🏻💃🏻 Ertesi gün tekrar istiyorlar kan testi beta bakıyorlar yükselmişmi diye 🙈
OzelS Gizemmmmmmkync hep bu tür postlara girer bende fikir olsun diye okurdum🥰 ilk ve en belirgin belirtim gece yatağa yattım şiddetli kasık ve bel ağrısı yaşadım aralıksız 2 saat sürdü adet agrısı gibi değildi daha şiddetliydi ve rahatsız ediyordu beni ahaa dedim tutmadı kesin regl olucam ama 2 saat sonra birden kesildi bunu yaşadığımda transferin 2. Günü gecesiydi sanırım tutunmaydı🥰 sonra yine en belirgin belirtim her adet öncesi minik minikte olsa çıkan sivilcelerim yoktu 🥰🤰🏽
Gizemmmmmmkync OzelS yaa Benim de bel ağrım var ama bu crinone jeli kullanmaya başladığımdan beri ağrıyor o yüzden ayırt edemiyorum 😁
Eliffffff123 OzelS merhaba bende tüp bebek deniyorum kaçıncı gün embriyosu transfer edildi sizlere acaba
Gizemmmmmmkync Ozayy tamam canım. Senin 8. Gün silikten kastın gözle görünüyor muydu yoksa bazıları yazıyor hani Işık’ta belli oluyor çok silik felan diye öyle bişy miydi
Ozayy Gizemmmmmmkync gozle goruluyordu silikdi zaten pes pese yapinca anlicaksin belirgin oluyordu insallah nasip olur sana da 👼🏻💗