Merhaba kızlar benimde iki haftadır aşırı göğuslerde şişlik ve ağrım vardı evde bir kaç gun önce test yaptım ikinci çizgiyi gördüm dünde kan verdim beta 1 yazıyor yanında da 5.0 diyor doktorumdan cevb bekliyorum bende sanırım olmadi ama adetime bir hafta kaldı hayırlısı diyip bekliycem çünkü bu iki haftadır süren göğüs ağrısı sisi normal gelmedi bana benim. Gibi olan varmı