Gizememir08 Kızlar özel hastane araştırıyordum özel olmadı maalesef şimdi Ankara da devlet hastanesi ve doktor araştırıyorum sizler nereye gidiyorsunuz hangi doktora memnunmusunuz
cryingbaby Golbasi sehit ahmet ozsoy hastanesinde irfan cem bey var, coook memnunlar gidenler bi bakin isterseniz
ysfali06 cryingbaby gölbaşında doktorlar iyi ancak doğum yapılmıyor. Ben tahlilleri yaptırmak için gidiyorum sadece