Sevgili anneler idari izin bitip 32. Haftaya girdiğimizde herhangi bir belge dilekçe vs götürüyor muyuz okula doğum iznimizi başlatmak için ? Yani 32. Haftaya girdiğimizde ne yapmamız gerekiyor? Memleketime gideceğim suan idari izindeyim. 32. Haftaya girdiğimde okul çağırır mi imza belge vs herhangi bir şey için