Araskuss tubi_19 aynilar yani tabi doktor daha iyi bilir ama kardesmin kagidini gordugumde doktor erkege benzio dedi oglumunkiyle karsilastrdim dedim kardesime bence kiz tttu dedgim hakikatende kzi olucak 🤗
yesilesinti tubi_19 yani ultrason fotolarından anlamam ama içime erkek doğdu. Allah hayırlı hangisiyse onu nasip etsin☺️
2-prensesim İnş cnm benimde 2 tane kızım var inş Allahım bide oğlan nasip eder ama ne kadarda oğlan istesem öncelikle sağlıklı olsunlar bebişlerimiz 😍😍