Hayalsuveannesi Merhaba hanımlar 19+4 haftalık hamileyim doktorum bana rahmin içeri gitmiş erken doğum riskin var dedi ne yapacağımı bilmiyorum bildiğiniz iyi bir doktor var mı tavsiye edebileceğiniz
KubosM Hayalsuveannesi Canım ben 30 haftalık gebeyim bu zamama kadar Memorial Diclede Çetin Öcala gidiyorum çok memnunum. Seni strese sokmadan herşeyi anlatıyor tavsiye ederim.
Erdem21 Hayalsuveannesi ben 2 yılda çok doktora gittim ozelede devletede sonunda iyisini buldum. Özel Bağlar hastanesi hakan kusen epey ilgileniyor.
Ebrumihrimah Hayalsuveannesi bende Memorial Diyarbakır aydın ilgina gidiyorumaz konuşuyor ama açıklayıcı tatmin edici cevaplar veriyor insanın aklında soru işareti kalmıyor Normal fiyat 175 kurum indirimi 155
Basak0503 Gmz_ Dicle derken ilçesi Dicle de mi var yoksa merkezde ki mi. Diyarbakır’ı bilmiyorum o yüzden soruyorum kusura bakmayın
Gmz_ Basak0503 Yok hayir merkezde. iki tane memorial var biri firat memorial biri dicle memorial diye geciyor. Dicle memorial dedigim urfa yolu uzerinde
Melek_2121 Hayalsuveannesi bende Veyis beye gidiyorum ve çok iyi bi doktor çok güzel ilgileniyor herşeyin ayrıntısına kadar söylüyor kaç haftaliksiniz
Gizemceylan Hayalsuveannesi memorial Dicle Uğur Değer bende tavsiye ediyorum çok iyi ve tecrübeli bi doktor muayene ücreti normalde 340 lira yalnız memur sen üyesi olduğum için 280 lira ödüyorum
NesssE Gizemceylan Merhabalar muayene ücretinize takıldım. Ben de yeni hamileyim özellikle hastaneyi arayıp Uğur bey için muayene fiyatlarını sordum bana 100 küsur demişlerdi. Sgk ve kamu indirimliyle. Acaba ben mi yanlış anladım
Hayalsuveannesi Erdem21 evet çok güzel ilgileniyor çok iyi bir doktor bende SSK lı olduğum için 55 TL ödüyorum