34+3 haftalık hamileyim NST de sancı çıktı , 3 tane serum verdiler ama sancılar geçmedi , ben hissetmiyorum çok fazla tek hissettiğim bebeğin ara ara karnımda toplanması doktorum eve gönderdi en ufak sancıda gelmem gerektiğini söyledi, böyle bir durum yaşayan var mı ?