Arkadaslar merhaba her hastaneye gittiğinizde ultrason resmi verılmıyormu acaba benim 2.hamileliğim ilk kızımda her gittiğimde verdiler,simdi 8 haftalık hamileyim ilk kontrolde özele gittim resmi verdi sonra iki kere şehir hastanesine gittim ilkinde vermeyince dün sordum ultrason resmi vermıyomusunuz diye vermıyoruz bi sıkıntı olursa verıyoruz dedi sacma değilmi Allah korusun sıkıntı olsa ben napim resmi asıl ozaman vermezler hic ilgili gelmediler zaten değiştiricem doktoru sizcede garip degılmı yoksa benmi yanlıs düşünüyorum 😕