Down sendromu çıkarsa Gebeliği sonlandırmayı düşünürsen o testi yaptır bence, biz 2 li testi bile yaptırmadıkmadık canım kabulümüz her şekilde rabbimin verdiği. Bi arkadaşımada down sendromu demişler 8. Ayına kadar öyle bilmiş ama 9. Ayında normal bebek olduğunu öğrenmiş. Bu testlerde yanılma oluyo hem psikolojikmen insanda etki yaratıyo en iyisi yaptırmamak dedik bizde. Hatta bu testte down çıktı diye aldıran ailelerin bebekleri kürtaj sonrası normal bebek olduğu görülmüş bile.rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah