israaa genel de karından ultrasonu tercih ediyorlar bebeğin tutunma aşamasında bir risk oluşturmasın diye ben 5+4 te duymuştum karından. Öncesinde bir düşüğüm olduğu için riske atmamak için duyulmasaydı da bakmazdı doktorum eminim. Bir hafta sonra tekrar çağırdı çok şükür bir sorun olmamıştı. İnşallah sizde duyarsınız o pıt pıt ları 😍🙏 ama düşük riskiniz varsa öncesinde düşük yaptıysanız baktırmayın vajinadan. Risk artıyor çünkü. Benim en başından beri cinsel ilişki yasak şu an 12 haftalığım. Yasak olmaya da devam sanırım. Yeter ki sağlıkla gelsinler 😍😇🙏