ymr canım benim de 346 ydı ilk beta 3. Gün 2092 bende ikizmi acaba olmuştum ama dr sağlıklı gebelikte 2 günde bir 2 katına çıktığında da normal sayarız ama asıl olması gereken hergün neredeyse 2 katına ulaşması lazım dedii olmaya biliyor ikiz bende çok heveslenmiştim ama tek bebişim ☺