esma124 merhabalar. Diğer yorumlarında okudum yazmadan ama yerleşme ilk haftalarda olur ve lekelenme bazen düşük riski bazen düşük belirtisi olabiliyor Allah korusun bence vakit kaybetmeden bir doktora danışın. Benim öncesinde başımdan geçti baştan lekelenme oldu hafif pembe gibi doktorumu aradım progestan kullan dinlen dedi artarsa kanama olursa gel dedi. Beyse geçti lekelenme ikibgün sonra falan birden kanama oldu. O anda gittim ama maalesef kalp atımı alamadılar. Belki doktoru dinlemeyip ilk lekelenmede gitseydim olmazdı böyle ama Allah böyle yazmış hakkımda. Sen aksatma. Başka doktora sıra bulamadıysan acil kadın doğum a git. Git yani arkadaşım hamilelikte gelen her lekelenme veya kanama normal dışı kabul ediliyor çünkü