Fundakarakaya 13+1 haftalık hamileyim biraz ayakta kalayım hemen kuyruk sokumu ağrısı başlıyor bazen fazla oluyor normal mi acaba yaşayan var mı
cryingbaby Fundakarakaya bende 13+5 , kuyruk sokumum hep agriyor ayakta cok kalsam belim agriyor. Dun gece adet olacakmisim gibi sancili agrim oldu sabaha kadar bilemiyorum😔
Neslihan1903 Fundakarakaya çok normal bende çok yaşadım fizik tedaviye gittim hatta doktor bir tane U şeklinde yastık önerdi aldım hep ona oturdum şükür geçti 🤗
Fundakarakaya Yasemin301 inşallah geçer daha çok küçük bebek bide ağırlaşınca ağrı çoğalırsa diye korkuyorum ağrısı çekilmez oluyor çünkü